Co nowego u naszych Firm Członkowskich

PHIG.pl » Co nowego u naszych Firm Członkowskich
wrze
07

Przyszłość elektromobilności w Polsce

Pilotażowy program dopłat bezpośrednich do zakupu pojazdów elektrycznych nie przyniósł przełomu w rozwoju elektromobilności w Polsce. Złożyło się na to kilka czynników, w szczególności relatywnie niska wartość dopłaty oraz niski limit ceny maksymalnej pojazdu jaki mógłby zostać objęty dopłatą.  » więcej

wrze
07

Bankowość w nowej rzeczywistości

Żeby dobrze prosperować w nowej rzeczywistości, banki będą potrzebowały większych niż dotychczas połączeń funkcji front, middle i back office. W obecnych czasach zorientowanie na klienta, będzie wymagało ponownego zdefiniowania modeli dystrybucji i działania, wykorzystujących coraz bardziej cyfrową gospodarkę i nowe sposoby pracy.  » więcej

sier
26

„Restrukturyzacja w dobie pandemii COVID-19” – analiza ekspertów Rödl & Partner

Specjaliści Rödl & Partner opracowali broszurę dla przedsiębiorców, którzy stanęli przed koniecznością wprowadzenia znaczących zmian organizacyjnych w firmach w związku z COVID-19. W przystępny sposób przedstawiają wybrane rozwiązania służące restrukturyzacji przedsiębiorstw i omawiają rozwiązania legislacyjne zawarte w „tarczy antykryzysowej” i „tarczy finansowej”. » więcej

sier
03

FELIU N&I obchodzi 15-lecie działalności

Przez 15 lat działalności Feliu N&I wspierała internacjonalizację firm i realizowała liczne projekty za granicą polegające na wdrażaniu specjalistycznych rozwiązań, zarządzaniu oddziałami zagranicznymi i globalnej mobilności.      » więcej

lipc
28

Rödl & Partner wyróżniony w Rankingu Kancelarii Prawniczych „Rzeczpospolitej”

W 18 edycji Rankingu Kancelarii Prawniczych dziennika „Rzeczpospolita” Rödl & Partner  otrzymał 3 wyróżnienia w kategorii „Wsparcie przedsiębiorców i służby zdrowia podczas epidemii”: za wewnętrzną organizację pracy kancelarii podczas pandemii, zaangażowanie w tworzenie legislacyjnych rozwiązań antykryzysowaych podczas pandemii oraz za wsparcie pro bono służby zdrowia podczas pandemii. » więcej

lipc
15

Raport KPMG International pt. „Customers and the new reality”

Według globalnego badania KPMG, na całym świecie wyłania się nowy rodzaj konsumenta, który ogranicza swoje wydatki, jest bardziej zaawansowany w korzystaniu z technologii cyfrowych i w bardziej przemyślany sposób podejmuje decyzje zakupowe. W nowej rzeczywistości konsumenci zwracają uwagę na łatwość zakupów, szukają firm oferujących rozsądne ceny oraz takich, którym można zaufać.  » więcej