Co nowego u naszych Firm Członkowskich

PHIG.pl » Co nowego u naszych Firm Członkowskich » Nowa strategia biznesowa Kochański & Partners – z nowym zespołem marketingu

Nowa strategia biznesowa Kochański & Partners – z nowym zespołem marketingu

Kochański & Partners Sp. K.

  • Dodano 04 czerwca 2020
  • ·

Kancelaria Kochański & Partners wdraża nową strategię biznesową. Firma będzie jeszcze mocniej niż dotąd wychodzić na rynki międzynarodowe i zawierać strategiczne alianse z kluczowymi kancelariami zagranicznymi. 

 

Działaniom tym towarzyszy przeformułowanie modelu biznesowego i bliższa, kompleksowa współpraca z klientami. Równolegle firma planuje przemodelowanie struktur i procesów w ramach Kochański & Partners, szczególnie w obszarze marketingu i rozwoju biznesu. Procesem transformacji pokieruje nowa szefowa zespołu marketing & BD – Barbara Lenarcik, poprzednio dyrektor marketingu w kancelarii SSW Pragmatic Solutions. Do działu dołączą także dwie kolejne osoby z SSW: Marcin Woliński (menedżer) i – od lipca – Paulina Berska (specjalista).

 

Nowa strategia Kochański & Partners to wyjście naprzeciw realiom biznesowym, w których znajdzie się rynek po COVID-19. Klienci będą wymagać wszechstronnego doradztwa prawnego ze strony jednej kancelarii, rozumiejącej ich potrzeby biznesowe. Z drugiej strony, koronawirus uzmysłowił przedsiębiorcom, w jak połączonym globalnym środowisku biznesowym funkcjonują. Tym bardziej będą oni doceniać możliwość uzyskania wsparcia prawnego w skali międzynarodowej.

 

Więcej: [Nowa strategia biznesowa Kochański & Partners – z nowym zespołem marketingu]