PHIG.pl
»
Co nowego u naszych Firm Członkowskich
» Nowa strategia biznesowa Kochański & Partners – z nowym zespołem marketingu
Kancelaria Kochański & Partners wdraża nową strategię biznesową. Firma będzie jeszcze mocniej niż dotąd wychodzić na rynki międzynarodowe i zawierać strategiczne alianse z kluczowymi kancelariami zagranicznymi.
Działaniom tym towarzyszy przeformułowanie modelu biznesowego i bliższa, kompleksowa współpraca z klientami. Równolegle firma planuje przemodelowanie struktur i procesów w ramach Kochański & Partners, szczególnie w obszarze marketingu i rozwoju biznesu. Procesem transformacji pokieruje nowa szefowa zespołu marketing & BD – Barbara Lenarcik, poprzednio dyrektor marketingu w kancelarii SSW Pragmatic Solutions. Do działu dołączą także dwie kolejne osoby z SSW: Marcin Woliński (menedżer) i – od lipca – Paulina Berska (specjalista).
Nowa strategia Kochański & Partners to wyjście naprzeciw realiom biznesowym, w których znajdzie się rynek po COVID-19. Klienci będą wymagać wszechstronnego doradztwa prawnego ze strony jednej kancelarii, rozumiejącej ich potrzeby biznesowe. Z drugiej strony, koronawirus uzmysłowił przedsiębiorcom, w jak połączonym globalnym środowisku biznesowym funkcjonują. Tym bardziej będą oni doceniać możliwość uzyskania wsparcia prawnego w skali międzynarodowej.
Więcej: [Nowa strategia biznesowa Kochański & Partners – z nowym zespołem marketingu]