Aktualności

PHIG.pl » Aktualności » TOP Pierwszoroczniak e-commerce – KIG wyróżni młode sklepy internetowe

TOP Pierwszoroczniak e-commerce – KIG wyróżni młode sklepy internetowe

  • Data wydarzenia 30 kwietnia 2021
  • ·
  • Publikacja 15 kwietnia 2021
  • ·

Krajowa Izba Gospodarcza wraz z AWx pragną wyróżnić firmy, które wykazały się odwagą i elastycznym myśleniem biznesowym, w 2020 r. otworzyły swój sklep internetowy i rozwinęły go z sukcesem. Zgłoszenia do konkursu TOP Pierwszoroczniak e-commerce 2021 można przesyłać do 14 maja 2021 r. 

 

Pandemia przed wieloma przedsiębiorstwami MŚP postawiła wyzwanie zmiany formuły biznesu lub wytyczenia nowych kierunków i tzw. wejścia do „online’u”. Krajowa Izba Gospodarcza wraz z AWx pragną wyróżnić firmy, które wykazały się odwagą i elastycznym myśleniem biznesowym, w 2020 r. otworzyły swój sklep internetowy i rozwinęły go z sukcesem. Zgłoszenia do konkursu TOP Pierwszoroczniak e-commerce 2021 można przesyłać do 14 maja 2021 r. Partnerem konkursu jest Agencja Rozwoju Przemysłu S.A.


– Pandemia mocno zmieniła realia, w jakich już od roku muszą radzić sobie firmy. Wiele z nich zaczęło szukać innych narzędzi do sprzedaży swojej oferty i do komunikacji z klientami. I tu z pomocą przyszły rozwiązania rynku e-commerce. Wiemy, że zmiana modelu biznesowego czy inwestycja w nowe kanały dotarcia do odbiorcy to potężne wzywanie, zwłaszcza dla najmniejszych przedsiębiorstw. Dlatego właśnie chcemy wyróżnić te firmy, które podjęły wyzwanie, znalazły pomysł na siebie i z sukcesami prowadzą swoje sklepy internetowe. Może to też będzie zachęta dla tych, którzy jeszcze zastanawiają się, czy e-commerce jest na pewno dla nich – mówi Karolina Opielewicz, Dyrektor Biura Komunikacji i Spraw Członkowskich KIG.

 

Kto zostanie „TOP Pierwszoroczniakiem e-commerce 2021”?
W konkursie wyróżnionych zostanie 18 sklepów internetowych powstałych w 2020 r. Firmy mogą przesyłać swoje zgłoszenia w kategorii mikro, małe i średnie przedsiębiorstwo działające w sektorze B2B lub B2C.
Zgłoszenia można przesyłać do 14 maja. Ogłoszenie wyników Konkursu nastąpi 17 czerwca 2021 r.

Szczegółowe informacje o konkursie, regulamin oraz formularz zgłoszeniowy są dostępne na https://kig.pl/wygraj-wyroznienie-kig-pierwszy-rok-w-e-commerce/

 

Organizatorzy konkursu

AWx to zewnętrzny dział e-commerce. Usługi AWx kierowane są do sektora MŚP z naciskiem na średniej wielkości przedsiębiorstwa, które rozważają sprzedaż w internecie, tudzież chcą rozwijać już działający sklep online. Bazując na wieloletnim doświadczeniu pracy z największymi markami i wynikającej z tej kooperacji obserwacji – oferta AWx jest kompleksową odpowiedzią na potrzeby rynku. Pod jednym dachem zebrane zostały usługi „zewnętrznego działu e-commerce”, które odpowiadają konieczności zatrudnienia, zaangażowania minimum 13 specjalistów pod stronie Klienta. Podejście AWx do obsługi biznesu e-commercowego Klienta to efektywny czas realizacji, obniżenie kosztów prowadzenia projektów oraz jakościowe efekty wdrażanych rozwiązań zarówno na rynku polskim, jak i na rynkach zagranicznych.
Więcej: https://awx.pl/

 

Krajowa Izba Gospodarcza jest największą niezależną organizacją biznesu w Polsce. Powstała w lutym 1990 r. na mocy ustawy o izbach gospodarczych. Obecnie reprezentuje największą liczbę przedsiębiorców, łącząc 160 organizacji biznesowych: izb branżowych, regionalnych, bilateralnych oraz innych organizacji (stowarzyszenia, związki pracodawców, fundacje). W strukturach KIG działa aż 20 komitetów eksperckich.


Krajowa Izba Gospodarcza wspiera interesy polskich przedsiębiorców, prowadzi współpracę międzynarodową, organizuje konferencje i kongresy gospodarcze, wspiera polski eksport oraz realizuje projekty unijne.
Więcej: www.kig.pl.

 

Partner konkursu

ARP S.A. jest spółką akcyjną w nadzorze Prezesa Rady Ministrów ze 100-procentowym udziałem Skarbu Państwa. Wspierając przedsiębiorstwa w prowadzeniu i rozwijaniu działalności, a także w realizacji procesów restrukturyzacji, odgrywa ważną rolę w zwiększaniu konkurencyjności polskiej gospodarki. 


Szeroki wachlarz instrumentów wsparcia obejmuje zarówno produkty finansowe, jak i pozafinansową pomoc w realizacji przedsięwzięć, m.in. poprzez udostępnianie terenów inwestycyjnych i obiektów produkcyjnych w ramach zarządzanych przez ARP Specjalnych Stref Ekonomicznych. Spółka łączy także partnerów zainteresowanych nawiązaniem współpracy przy realizacji projektów innowacyjnych.


Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i unikalnym na polskim rynku kompetencjom, ARP wypracowała indywidualne podejście do oceny projektów, pozwalające dostrzec szanse biznesowe w obszarach, które inni postrzegają jako mało atrakcyjne lub zbyt ryzykowne.


W ramach Grupy Polskiego Funduszu Rozwoju ARP współpracuje z kluczowymi polskimi instytucjami wspierającymi przedsiębiorców oraz dostarcza pakiety rozwiązań w odpowiedzi na bieżące potrzeby i wyzwania biznesowe. W 2020 r. ARP S.A. zrealizowała kampanię społeczną „Przenieś swoją firmę do internetu – zarabiaj na e-handlu” mającą na celu aktywizację MŚP w biznesie online, szczegóły: https://zarabiaj-online.arp.pl/


Więcej: www.arp.pl