PHIG.pl
»
Aktualności
» Speed Business Meeting w Warszawie
Kolejne spotkanie z cyklu Speed Business Meeting odbędzie się w Warszawie. Udział w wydarzeniu wezmą reprezentanci 8 izb bilateralnych. Liczba miejsc ograniczona.
Polsko - Hiszpańska Izba Gospodarcza oraz Belgijska Izba Gospodarcza, Francusko-Polska Izba Gospodarcza, Niderlandzko – Polska Izba Gospodarcza, Polsko-Niemiecka Izba Przemysłowo-Handlowa, Polsko-Portugalska Izba Gospodarcza, Polsko-Szwajcarska Izba Gospodarcza i Skandynawsko-Polska Izba Gospodarcza serdecznie zapraszają
na Speed Business Meeting,
który odbędzie się 7 listopada 2017 r.
o godz. 18.00
w Hotelu Westin
Al. Jana Pawła II 21 w Warszawie.
Speed Business Meeting to jedyna formuła, gdzie Partner może dotrzeć ze swoją ofertą do bardzo szerokiego grona odbiorców (współpraca pomiędzy kilkoma izbami bilateralnymi). Uczestnik ma możliwość wzięcia udziału w serii krótkich spotkań z przedstawicielami wybranych branż.
Rozmówcy podzieleni zostaną na grupy utworzone na podstawie wypełnionego wcześniej formularza zgłoszeniowego. Po przybyciu na spotkanie każdy z uczestników otrzyma indywidualny harmonogram rozmów. Organizatorzy nie gwarantują jednakże spotkania z firmami z każdej z branż, które uczestnik zaznaczył na formularzu zgłoszeniowym.
Udział w wydarzeniu wymaga uprzedniego zapisu (maks. 1 osoba z firmy). Koszt uczestnictwa to 100 PLN + VAT dla firm członkowskich PHIG i 200 PLN + VAT dla firm niezrzeszonych.
Prosimy o przesyłanie formularzy zgłoszeniowych do dnia 27.10.2017.
Program:
17.30 – 18.00 Rejestracja
18.00 – 18.10 – Powitanie
18.10 - 19.10 - Speed Business Meeting
19.10 – 21.00 – Business Mixer
Partnerzy wydarzenia:
Regulamin spotkania Speed Business Meeting
- Z każdej firmy zainteresowanej spotkaniem może wziąć udział tylko jedna osoba. W drugiej części spotkania -Business Mixerze - może wziąć udział druga dodatkowa osoba z firmy.
- W dniu spotkania, po przybyciu każdy z uczestników otrzyma indywidualny harmonogram rozmów. Organizatorzy nie gwarantują spotkania z firmami z branży, które uczestnik zaznaczył na formularzu zgłoszeniowym.
- Uczestnicy zostaną podzieleni na maks. 10-osobowe grupy. W każdej grupie dany uczestnik w ok. 2 minutowej wypowiedzi przedstawi się pozostałym członkom grupy. Po ok. 20 minutach i wymianie wizytówek z uczestnikami danej grupy każdy przejdzie do kolejnej grupy, zgodnie z przedstawionym na wstępie indywidualnym harmonogramem. Ilość grup, w których uczestnik będzie mógł przedstawić własną firmę uzależniona będzie od ilości zgłoszeń.
- Rozmówcy podzieleni zostaną na grupy utworzone na podstawie wypełnionego formularza zgłoszeniowego.
- Rozmowy będą prowadzone w języku polskim i/ lub angielskim.
- Koszt udziału w spotkaniu dla firm członkowskich PHIG wynosi 100 PLN+23% VAT. Dla firm niezrzeszonych koszt udziału wynosi 200 PLN + 23% VAT za osobę (płatny przed wydarzeniem).
- Z uwagi na ograniczoną liczbę miejsc, od osób, które potwierdzą swoja obecność, ale nie wezmą udziału i nie odwołają go do dnia 30.10.2017, opłata nie zostanie zwrócona.
- Osoby zainteresowane udziałem prosimy o przesłanie załączonego formularza zgłoszeniowego do dnia 27.10.2017.