Mając pełną świadomość jak dużym wyzwaniem dla organizacji jest odpowiednie przygotowanie się do RODO, Cybercom Poland i Rödl & Partner łączą siły i dzielą się ekspercką wiedzą z zakresu technologii oraz prawa. Akademia RODO dla firm to cykl dziewięciu, 60-minutowych webinariów poświęconych tematyce RODO
RODO – co właściwie oznacza?
RODO, czyli unijne Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych, które zacznie obowiązywać od 25 maja zmieni sposób przetwarzania, wykorzystywania oraz przechowywania danych osobowych w firmach. Chociaż zmiany wydają się rewolucyjne, warto postrzegać je jako pozytywną zmianę, która pozwoli ujednolicić i uporządkować dotychczas obowiązujące zasady.
Nowe przepisy wskazują zarówno nowe obowiązki, jak i sankcje dla przedsiębiorstw, które nie dostosują się do wymagań. Przewidywana wysokość kar finansowych to 20 milionów euro lub 4% światowego obrotu całej grupy.
Ze względu na ujednolicenie procesu jak i wysokie kary, kluczowe jest rzetelne przygotowanie firmy do nadchodzących zmian prawnych.
Jak się przygotować?
Mając pełną świadomość jak dużym wyzwaniem dla organizacji jest odpowiednie przygotowanie się do RODO, Cybercom Poland i Rödl & Partner łączą siły i dzielą się ekspercką wiedzą z zakresu technologii oraz prawa.
Akademia RODO dla firm to cykl dziewięciu, 60-minutowych webinariów poświęconych tematyce RODO. Każdy odcinek dotyczy innego działu w firmie i odpowiada na pytania jak jego pracownicy powinni dostosować przetwarzanie danych osobowych do wymogów nowego rozporządzenia. Z prezentacji online słuchacze dowiedzą się także, jaką rolę może odegrać chmura obliczeniowa w dopasowaniu firmy do RODO, a także poznają związane z tematem porady i wskazówki..
Webinary prowadzą Jarosław Kamiński, Adwokat, Senior Associate w Rödl & Partner i Adam Wódz, Security Expert z Cybercom Poland.
Zapraszamy do rejestracji na najbliższy odcinek webinaru pt. „Marketing a RODO”, który odbędzie sie 31 stycznia o godz. 14:00.
Eksperci odpowiedzą na pytania:
ü Jakie wyzwania stawia RODO przed ziałem marketingu?
ü Jak dostosować bazy danych do nowych wymogów?
ü W jaki sposób zbierać zgody marketingowe żeby były zgodne z nowymi przepisami? Co z obecnymi zgodami?
ü Czym jest prawo do bycia zapomnianym?
ü Czym jest prawo do przenoszenia danych?
Zapisy na: https://uoodo.pl/2017/12/14/webinar-rodo-dla-firm-5-markeing-a-rodo-31-01-2018r/#respond
Program Akademii RODO dla firm:
RODO z lotu ptaka, czyli o co tak naprawdę chodzi i czy dotyczy to mojej firmy. – 21 września 2017 – archiwalny odcinek dostępny wkrótce
RODO – czy niesie za sobą nowy rodzaj ryzyka biznesowego dla mojej firmy? – 25 października 2017 - archiwalny odcinek dostępny wkrótce
RODO w pracy office managera – 16 listopada 2017- archiwalny odcinek dostępny wkrótce
RODO – wyzwanie dla działów IT – 14 grudnia 2017 - archiwalny odcinek dostępny wkrótce
Marketing a RODO – 31 stycznia 2018
E-commerce w świetle RODO i Rozporządzenia e-privacy – 22 lutego 2018
Rekrutacja i HR w zgodzie z RODO – marzec 2018
RODO – Tips & Tricks – kwiecień 2018
Firmowe dane w chmurze – maj 2018