Aktualności

PHIG.pl » Aktualności » Seminarium: "Polskie kosmetyki podbijają Hiszpanię"

Seminarium: "Polskie kosmetyki podbijają Hiszpanię"

  • Data wydarzenia 06 marca 2019
  • ·
  • Publikacja 03 lutego 2019
  • ·

PHIG wspólnie z Polską Agencją Inwestycji i Handlu (PAIH) oraz kancelariami DZP i Cuatrecasas, organizuje bezpłatne seminarium skierowane do polskich producentów kosmetyków, zainteresowanych eksportem do Hiszpanii pt. „Polskie kosmetyki podbijają Hiszpanię”.

 

  Termin: 6 marca 2019, godz. 10.00– 12.30 (rejestracja od 9.30)

Miejsce: Kancelaria DZP, Rondo ONZ 1, 21 piętro, Warszawa

 

Koszt: uczestnictwo bezpłatne, liczba miejsc ograniczona

 

Zgłoszenia: Formularz online prosimy wypełnić do dnia 1 marca 2019.

 

(zastrzegamy sobie prawo odwołania lub zmiany terminu w przypadku niezgłoszenia się wystarczającej liczby osób)

 

Hiszpania to jeden z najważniejszych rynków kosmetyczno-perfumeryjnych w Unii Europejskiej. Jego wartość szacowana jest na blisko 7 mld euro, co plasuje ten kraj na piątym miejscu w Europie, po Niemczech, Francji, Anglii i Włoszech. Regularny wzrost sprzedaży odnotowuje się we wszystkich pięciu kategoriach produktów: perfumy i zapachy, kosmetyki kolorowe, produkty do pielęgnacji skóry, produkty do włosów i produkty higieny osobistej.

 

Podczas seminarium opowiemy m.in. o uwarunkowaniach prawnych podczas wprowadzania nowych produktów na rynek hiszpański, możliwościach eksportowych dla polskich producentów, podpowiemy, jak szukać wiarygodnych kontrahentów i jak z nimi negocjować, a także uprzedzimy o specyfice oczekiwań hiszpańskiego klienta, istotnych na przykład przy projektowaniu opakowań.

 

Program seminarium

10.00 – 10.30 – „Charakterystyka hiszpańskiego sektora kosmetycznego i możliwości eksportowe dla polskich producentów” - Nadia Bouacid, Country Manager, Polska Agencja Inwestycji i Handlu

10.30 – 10.50 – „Wyzwania prawne i regulacyjne dotyczące dystrybucji produktów kosmetycznych poza Polską” - Michał Tracz, DZP 

10.50 – 11.10 – „Dystrybucja, oznakowania i reklamowanie kosmetyków w Hiszpanii” - Jorge Llevat, Cuatrecasas 

11.10 – 11.30 – „Różnice kulturowe podczas negocjacji z hiszpańskim kontrahentem” – Zuzanna Gołębiewska, Dyrektor Biura Polsko – Hiszpańskiej Izby Gospodarczej

11.30 – 12.30 – Pytania i dyskusja.